سفارش تبلیغ
صبا ویژن

محصولاتی برای اولین رابطه جنسی

محصولاتی برای اولین رابطه جنسی

تجربه اولین رابطه جنسی از مهم ترین مرحله ها برای خانم ها و آقایان در زندگی مشترک زناشویی است .انجام یک رابطه قوی و کامل بر استحکام و عواطف طرفین می افزاید همانطور که یک رابطه ظعیف و نامناسب طرفین را نسبت به رابطه و همچنین یکدیگر سرد میکند و باعث میشود از یکدیگر دوری کنند به همین خاطر ما به شما پیشنهاد میکنیم در اولین تجربه ها از محصولاتی استفاده کنید که علاوه بر تضمین ایمنی کیفیت رابطه را بالا ببرد.  سپیتا شاپ قصد دارد در ادامه این مطلب به بررسی یکی از  محصولات مناسب برای اولین رابطه جنسی بپردازد.

کاندوم senses 58% کاپوت

بسیاری از افراد هنوز از استفاده از کاندوم ها سر باز می زنند. شایع ترین علتی که در این باره اظهار شده است، عدم احساس طبیعی و مطلوب در حین رابطه است. اما شرکت های تولید کننده محصولات زناشویی نیز بیکار ننشسته و کاندوم هایی با ضخامت بسیار کم و برخوردار از ویژگی هایی جهت رفع این مشکل ، به بازار عرضه کرده اند. نتیجه تلاش برند کاپوت در این راستا کاندوم senses 58% کاپوت است که در ادامه مشخصات آن را بررسی خواهیم کرد.

این کاندوم که نسبت به نمونه های دیگر 58 درصد نازک تر و شفاف تر می باشد، با وجود این ضخامت کم، مقاومت بالایی داشته و در پیشگیری از بارداری های ناخواسته و انتقال بیماری های مقاربتی نقش بسزایی دارد. همچنین جنس لاتکس این محصول فوق العاده انعطاف پذیر بوده و به علت نازکی آن، می تواند گرما و حرارت را به خوبی انتقال دهد. از همین رو اگر مایل هستید رابطه ای لذت بخش و همراه با احساس طبیعی را تجربه کنید ، پیشنهاد می کنیم این محصول را از دست ندهید. این محصول را میتوان یک محصولات مناسب برای اولین رابطه جنسی دانست.

محصولات مناسب برای اولین رابطه جنسی